Premiera iPada 2

EN_00955305_1405
Premiera iPada 2
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
Apple CEO Steve Jobs appears at Apple's special media event to introduce the second generation iPad, iPad 2, at Moscone Center in San Francisco, California on March 2, 2011. AFP Photo Kimihiro Hoshino
Premiera iPada 2
2011-03-02
AFP/EAST NEWS
AFP
KIMIHIRO HOSHINO
KH01-US-TECHNOLOGY-APPLE-IPAD-afp_com_20110302_PH-WAS-Was3756480-452429-01-08
0,71MB
24cm x 19cm przy 300dpi
2, 2011, APPEARS, APPLE, AT, CALIFORNIA, CENTER, CEO, EVENT, FRANCISCO, GENERATION, HOSHINO, IN, INTRODUCE, IPAD, JOBS, KIMIHIRO, MARCH, MEDIA, MOSCONE, ON, SAN, SECOND, SPECIAL, STEVE, THE, TO,