Bridgeman - sztuka i architektura baroku

EN_01511384_1204
Bridgeman - sztuka i architektura baroku
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
LSE4196528 Baroque architecture: Frescoes of the vaults of the Abbey Church of Saint Maurice (1709-1727). Inside view. Ebersmunster, Bas Rhin (Bas-Rhin) (67). by Thumb, Peter (1681-1766); Eglise Saint-Maurice, Ebersmunster, France; (add.info.: Baroque architecture: Frescoes of the vaults of the Abbey Church of Saint Maurice (1709-1727), Inside view, Ebersmunster, Bas Rhin (67).); Photo ?? Leonard de Selva.
2022-02-04
Bridgeman Images/East News
Bridgeman Images
© Leonard de Selva
4196528
0,14MB
5cm x 4cm przy 300dpi
18, 18TH, 67, ABBEY, ADD, ALSACE, ARCHITECTURE, ART, BAROQUE, BAS, BAS-RHIN, BUILDING, BY, CEILING, CENTURY, CHURCH, DE, EBERSMUNSTER, EGLISE, FRANCE, FRENCH, FRESCO, FRESCOES, INFO, INSIDE, LEONARD, LORRAINE, MAURICE, OF, PAINT, PAINTING, PETER, RHIN, RHINE, SAINT, SAINT-MAURICE, SELVA, STYLE, THE, THUMB, VAULTS, VIEW, XVIII,