Festiwal filmowy w Toronto 2015

EN_01185471_0359
Festiwal filmowy w Toronto 2015
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
091115112421, 10101989, For use in North America only
Executive Producer George Clooney seen at The Toronto International Film Festival's special presentation of Warner Bros. Pictures' drama OUR BRAND IS CRISIS, co-hosted by Audi, on Friday, September 11, 2015, in Toronto, CAN. (Photo by Eric Charbonneau/Invision for Warner Bros./AP Images)
2015-09-11
Eric Charbonneau/Invision/AP/East News
Invision
Invision
490934555053
0,76MB
29cm x 20cm przy 300dpi
11, 2015, AT, AUDI, BRAND, BROS, BY, CAN, CHARBONNEAU, CLOONEY, CO-HOSTED, CRISIS, DRAMA, ERIC, EXECUTIVE, FESTIVAL, FILM, FOR, FRIDAY, GEORGE, IN, INTERNATIONAL, IS, OF, ON, OUR, PICTURES, PRESENTATION, PRODUCER, SEEN, SEPTEMBER, SPECIAL, THE, TORONTO, WARNER,