Burundi chce być jak Dubaj

EN_01523772_0308
Burundi chce być jak Dubaj
  • 30,00 EUR

    Sporządzenie wydruku na potrzeby prywatne, przetrzymywanie w pamięci komputera, bez prawa do rozpowszechniania.

  • 40,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności niekomercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 75,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym na stronie internetowej, w social mediach (Facebook, Instagram etc.) lub na blogu prowadzonych w ramach działalności komercyjnej. Licencja na 1 rok. Zakaz odsprzedaży. Maksymalny rozmiar zdjęcia 2000px.

  • 90,00 EUR

    Jednokrotna publikacja wyłącznie w celu informacyjnym, publicystycznym lub dokumentalnym wewnątrz dziennika, magazynu lub książki (dozwolone wersje cyfrowe). Jedno wydanie na terytorium jednego kraju. Zakaz odsprzedaży.

Ceny brutto
Prosimy o kontakt w sprawie wyceny innego rodzaju publikacji. Ceny tylko dla sprzedaży online.
TO GO WITH AFP STORY BY MARION DOUET
Wooden sculptures are displayed as souvenirs at Musee Vivant de Bujumbura (the Living Museum of Bujumbura), in Bujumbura, Burundi, on March 14, 2022. - Burundi is classified as the poorest nation in the world in terms of GDP per capita, according to the World Bank. But here too, as in other countries, young people, who make up the majority of Burundi's population, are increasingly connected. Launched in 2021, the VisitBurundi initiative brings together around a dozen volunteers who organise trips for large groups of visitors, help to spruce up tourist destinations and, above all, broadcast Burundi's charms to the world. The team is inspired by Dubai, where influencers thronged to beaches and bars even during the pandemic. Bujumbura is not yet Dubai, but the prospects for tourism, domestic and international, are looking up. (Photo by Yasuyoshi Chiba / AFP)
2022-03-14
YASUYOSHI CHIBA/AFP/East News
AFP
YASUYOSHI CHIBA
AFP_329V2CH
3,11MB
51cm x 34cm przy 300dpi
14, 2021, 2022, A, ABOVE, ACCORDING, ALL, AND, ARE, AROUND, AS, AT, BANK, BARS, BEACHES, BRINGS, BROADCAST, BUJUMBURA, BURUNDI, BUT, BY, CAPITA, CHARMS, CHIBA, CLASSIFIED, CONNECTED, COUNTRIES, CULTURE, DE, DESTINATIONS, DISPLAYED, DOMESTIC, DOZEN, DUBAI, DURING, ECONOMY, EVEN, FOR, GDP, GROUPS, HELP, HERE, HORIZONTAL, IN, INCREASINGLY, INFLUENCERS, INITIATIVE, INSPIRED, INTERNATIONAL, IS, LARGE, LAUNCHED, LIVING, LOOKING, MAJORITY, MAKE, MARCH, MUSEE, MUSEUM, NATION, NOT, OF, ON, ORGANISE, OTHER, PANDEMIC, PEOPLE, PER, POOREST, POPULATION, PROSPECTS, SCULPTURES, SOUVENIRS, SPRUCE, TEAM, TERMS, THE, THRONGED, TO, TOGETHER, TOO, TOURISM, TOURIST, TRIPS, UP, VISITBURUNDI, VISITORS, VIVANT, VOLUNTEERS, WHERE, WHO, WOODEN, WORLD, YASUYOSHI, YET, YOUNG,